A kereső optimalizálás és a Search Engine Optimization ( SEO ) folyamata javítása a weboldalak megjelenését a találati lista sorrendje által a kereső. A SEO a SEM online marketing egyik alkategóriája, egy olyan gyakorlat, amely 1990-ben jelent meg. Az első internetes oldalak megjelenésével, és amely azoknak a technikáknak az összességét reprezentálja, amelyekkel a weboldal olyan formába kerül. Amelyben fentebb hajtják a weboldaltól kapott eredmények listáján. keresőmotor különféle kulcsszavakhoz, ezáltal növelve az oldal minőségi forgalmát és a felhasználók számára kínált élményt. Ez a viszonylag új „iparág” magában foglalja azokat a műveleteket, amelyeket a promóciós csapat végez, hogy növelje egy webhely pozícióját a keresési eredmények listájában bizonyos kulcsszavak vagy kifejezések esetében, amelyek érdekesek és relevánsak a vállalkozás számára.
SEO és marketing
Az Internet kezdeteiben a keresők olyan oldalakat jelenítettek meg, amelyeken a keresőszót leírták. Mivel a webmesterek visszaéltek ezzel a tényezővel, a keresőmotorok összetettebb algoritmusokkal álltak elő, azaz keresőmotor optimalizálás marketing, amelyek a következők:
- A szöveg a címkék
- Domain név
- HTML elemek
- HTML címkék
- Egy kulcsszó gyakorisága, mind az oldalon, mind globálisan
- A kulcsszó szinonimái
- ALT attribútumok a képekhez
- A linkek címe
- Az oldalra és az oldalra mutató hiperlinkek teljes száma
- Az oldalra mutató linkek minősége
A kereső optimalizálás összetevője
Tág értelemben a SEO a marketing egyik a kereső optimalizálás összetevője. Meg kell értenie, hogyan működnek a keresési algoritmusok és mit keresnének a látogatók, annak érdekében, hogy kapcsolatot teremtsen a keresett oldalakat kínáló webhelyekkel. Bizonyos SEO technikák magukban foglalhatják a webhely kódolásának optimalizálását anélkül, hogy a látogatók számára látható változtatásokat végeznének, például a weboldal struktúrájának rangsorolása, olyan kérdések elkerülése vagy megoldása, amelyek megakadályozhatják a keresőmotorok teljes indexelését a webhelyen. További láthatóbb erőfeszítések az olyan egyedi tartalmak bevonása, amelyek könnyen indexelhetők és kinyerhetők a weboldalakról.
SEO tanácsadó
A SEO kifejezés utalhat a „keresőmotor-optimalizálók” kifejezésre is, amelyet a tanácsadó ipar fogadott el, amely weboldalak optimalizálásával foglalkozik az ügyfelek, valamint a webhely tulajdonosok alkalmazottainak érdekében, akik SEO-val dolgozhatnak a vállalaton belül.
A marketing tanácsadók gyakran javasolják a SEO-t egyedülálló szolgáltatásként, egy nagyobb marketing kampány részeként. Mivel egy hatékony optimalizálási folyamat megkövetelheti a weboldal forráskódjának megváltoztatását, azt javasoljuk, hogy a webhely kezdeti fejlesztésében és tervezésében szerepeljen, hogy „Keresőmotorbarát” legyen. A „keresőmotorbarát” kifejezés a könnyen és hatékonyan optimalizálható tervezés, menük, tartalomkezelő rendszer és termékkosár leírására szolgál.