Étterem marketing

Étterem marketing

Sokak szerint a jó étterem és pizzéria, ha weboldala minden menüpontjáról fényképet helyez el. Mi történik, ha kihagysz néhányat? Ez tudat alatt azt mondja az ügyfeleknek, hogy ezek az étterem marketing szolgáltatások nem érik meg az idejüket. Fotózz le mindent, csináld jól, és emeld ki a webhelyeden, a közösségi médiában és az e-mail marketingben.

Jobb keresési eredményeket kap az éttermek alatt

Azok az éttermek webhelyei, amelyek optimalizálják gyönyörű képeiket, alt címkéket biztosítanak, feliratokat tartalmaznak és nagyszerű tartalmakat írnak, gyakran megnövekszik a keresőmotorok eredményoldalain. A kereső szereti a jól meghatározott tartalmakat. Sőt, ha nagyon odafigyel a fotózásra, a menüelemei gyakran megjelennek a keresési képeredményei között. Tehát készítsen nagyszerű fotókat és optimalizálja képeit, és előfordulhat, hogy egy ütését látja.

Növeli az étterem marketing sikerét

A professzionális ételfotózással egyszerűbb lesz éttermének márkajelzése és marketingje. Professzionális ételfotóit nemcsak a webhelyén, hanem a közösségi média platformjain és akár az éttermi étlapján is használhatja. Az ételfotók javíthatják márkáját, ha olyan fotóst alkalmaznak, aki érti a márkaépítést és azt, hogy mit képvisel az étterem. Sőt, a professzionális fényképekkel teli fájlmappával mindig készen áll a tartalom egy nyomtatott hirdetéshez, újsághirdetéshez, óriásplakáthoz, e-mailhez, hirdetéshez, oldalhoz vagy egyebekhez. Ahogy már említettük fontos, hogy professzionális fotóit ne csak a bejegyzéseiben használja, hanem az információs részben is. Egy jó tipp, hogy rendszeresen adj hozzá új pizza fotókat az oldalához. A kereső szereti látni ezt az éttermi tartalmat, és akár meg is jutalmazhatja érte a keresőmotorok találatai között.

Segít az ügyfeleknek döntéseket hozni

Sok ember számára nehéz lehet döntést hozni arról, hogy mit egyenek az étteremben. Segíthet nekik megalapozottabb döntést hozni, ha befektet a menüelemek professzionális fotózásába. Például, ha Ön egy olasz étterem, és díszes tésztaételeket szolgál fel, fényképekkel valóban segíthet ügyfelei számára. Előfordulhat, hogy egyes szakácsok másképp készítik el az ételt, így a tétel bemutatásával segít a vásárlóknak eldönteni, hogy az úgy néz-e ki, mint amire vágynak. Emellett azt is tapasztalhatja, hogy a professzionális képek segítik az eladást. Fontolja meg a többi elem kiemelését webhelye egyes menürészeiben. Például, ha egy vásárló éppen hamburgert rendelt, mutasson neki előételeket, sült pisztrángot, salátákat és desszerteket.

Fényképei csak arra csábíthatják őket, hogy növeljék sorrendjüket. Az emberek a látottak 65%-ára emlékeznek, ha képekről van szó, de csak 10%-ára emlékeznek annak, amit olvasnak vagy hallottak. A jó látvány pedig több ügyfelet vonz. Ez az oka annak, hogy az ételképek vizuális vonzerejét nem lehet figyelmen kívül hagyni. Ezek kulcsfontosságúak a webhelyén és az összes marketingjében. Ezek a házon belüli menü és az online menü központi elemei is.